Home » Advertoriale SEO – sfaturi si reguli de redactare de care trebuie sa tii cont

Advertoriale SEO – sfaturi si reguli de redactare de care trebuie sa tii cont

Strategiile de marketing online vizeaza cresterea traficului organic, iar cea mai buna modalitate pentru a avea succes este obtinerea unui clasament mai bun pe motoarele de cautare. Optimizarea SEO on-page si off-page te va ajuta, iar redactarea de advertoriale si articole SEO este o necesitate.

ICiteste randurile urmatoare pentru a afla tot ce trebuie sa stii despre redactarea articolelor si a advertorialelor SEO si care sunt regulile de care trebuie sa tii cont pentru a reusi sa iti atingi obiectivele.

Advertoriale SEO

Ce sunt advertorialele si articolele SEO?

Redactarea de continut SEO ajuta motoarele de cautare sa inteleaga mai usor despre ce este vorba in acel text, sa isi dea seama daca este de calitate si la ce interogari poate oferi raspuns. Google, de exemplu, acceseaza prin crawlere continutul pentru a vedea despre ce este vorba, iar optimizarea SEO face textul mai usor de accesat si permite aprecierea acestuia. Daca il vede ca fiind corespunzator, motorul de cautare ii ofera o pozitie mai buna in SERP.

Textul care nu tine cont de SEO nu este prietenos cu motoarele de cautare si exista riscul ca acestea sa nu isi dea seama despre ce este vorba.

Articole si advertoriale – de ce este important sa fie SEO?

Redactarea SEO a unui text ajuta la clasarea mai buna a articolelor si a advertorialelor in cautari. Daca textul nu este optimizat, nu va aparea in primele pagini si va fi mai putin probabil sa fie gasit de utilizatori.

Daca esti pe prima pagina, in primele rezultate, sunt sansele cele mai mari sa atragi vizitatori. Mai bine de 28% dintre cei care cauta ceva aleg sa acceseze primul link rezultat de pe prima pagina, procent care scade cu fiecare pozitie din pagina. Prin urmare, vrei sa ai articole SEO pentru a fi cat mai sus pe prima pagina a rezultatelor cautarilor.

Totodata, articolele si advertorialele SEO fac parte dintr-o strategie de marketing care functioneaza pe termen lung. Multe companii au rezultate bune cu publicitatea PPC, dar, daca nu mai platesc, nu le mai aduce trafic. Articolele si advertorialele SEO, insa, continua sa lucreze pentru site-ul tau pentru o perioada lunga de timp si iti vor creste considerabil traficul organic.

Bazele articolelor SEO

Cu toate ca regulile sunt destul de simple, redactarea de articole SEO necesita experienta si implica efort. Nu exista o formula magica pentru a obtine cel mai bun clasament in rezultate, dar sunt cateva lucruri care se stiu despre algoritmii de cautare si care se pot utiliza la redactarea advertorialelor SEO.

  • Utilizarea cuvintelor cheie – Cuvintele sau expresiile cheie sunt cele dupa care utilizatorii realizeaza cele mai multe cautari si sunt esentiale pentru a indica motoarelor de cautare ca textul tau corespunde interogarilor. De aceea, redactorul de articole SEO trebuie sa faca inainte un studiu de cuvinte cheie si sa creeze o lista cu acestea si cu alte expresii cautate pe care sa le includa in text.
  • Folosirea cu moderatie a cuvintelor cheie  – Crawlerele pot evalua un text pentru a intelege daca este redactat pentru utilizatori sau doar pentru SEO dupa frecventa cu care cuvintele cheie apar. De aceea, redactorii de advertoriale SEO trebuie sa pastreze echilibrul in utilizarea cuvintelor cheie.
  • Utilizarea unui limbaj complex – Daca limbajul folosit este prea simplu si sunt folosite prea putine cuvinte unice, nu va fi vazut ca fiind un text valoros. Textele trebuie sa fie cat mai clar redactate, cursive si suficient de complexe pentru a oferi informatii diverse despre subiectul tratat. De asemenea, cuvintele cheie trebuie sa fie utilizate cat mai natural in text.

Ce abilitati trebuie sa aiba un redactor de articole SEO?

Un redactor de articole si advertoriale SEO trebuie sa stie cum sa scrie un text cu o singura voce, sa adapteze limbajul in functie de publicul vizat, sa poata folosi un ton persuasiv si sa fie suficient de creativ pentru a veni cu idei noi. De asemenea, trebuie sa inteleaga elementele de baza ale indexarii semantice latente (LSI), sa fie capabil sa impacheteze textul cu cat mai multe informatii utile.

Articolele si advertorialele SEO trebuie sa fie suficient de atragatoare pentru a oferi o experienta buna atat cititorilor, cat si motoarelor de cautare. Totodata, trebuie sa fie la curent cu toate modificarile noi facute de motoarele de cautare si sa tina cont de acestea la redactarea de advertoriale si articole SEO.

Reguli de care trebuie tinut cont la scrierea articolelor SEO.

  • Cunoaste-ti publicul si scrie pentru el – Redactarea de articole si advertoriale SEO este o parte importanta din strategia de obtinere a backlink-urilor. De aceea, continutul trebuie sa fie cat mai atractiv pentru a fi acceptat pe site-uri cu autoritate in domeniu. Prin urmare, textul trebuie sa fie redactat pentru oameni. Daca este prea robotizat sau contine prea multe cuvinte cheie, nu vei gasi multe site-uri dispuse sa il publice pentru a obtine link-uri din partea lor.
  • Intelege cat mai bine algoritmul Google – Pentru ca Google este principalul motor de cautare, este esential sa stii cum sa scrii articole SEO optimizate pentru a atrage trafic de pe el.
  • Invata sa gasesti cuvintele cheie – Orice redactor de advertoriale SEO trebuie sa stie sa faca un studiu pe cuvinte cheie si cum sa le aleaga pe cele mai valoroase. 
  • Scrie un text cat mai lung si mai informativ – Google recompenseaza articolele SEO cu continut lung si informativ si le penalizeaza pe cele cu continut scurt si irelevant. Fiecare articol ar trebui sa aiba cel putin 1.000 de cuvinte si continut de calitate. Cele scurte s-ar putea sa nu fie suficient de complexe pentru algoritmii actuali. In plus textele lungi ofera posibilitatea de a furniza informatii in moduri variate folosind chiar si listele si tabelele.
  • Fiecare propozitie trebuie sa fie unica – Toate motoarele de cautare recompenseaza continutul unic. Daca in articole se copiaza portiuni de text din alte parti, vor fi marcate ca duplicat si vor fi slab clasate.
  • Insereaza link-uri catre site-uri de calitate – Utilizarea link-urilor catre alte site-uri este o modalitate obisnuinta de a cita sursa informatiilor. Nu trebuie folosite, insa, surse de calitate slaba precum cele catre site-uri spam. Daca in articolele SEO vei crea linkuri cattre site-uri bune, de fapt, le arati motoarelor de cautare ca esti conectat cu alte site-uri cu autoritate in domeniu si oferi informatii valoroase.
  • Foloseste imagini si video-uri de calitate relevante pentru subiectul tratat – Prea mult text nu arata bine si poate fi si dificil de citit, de aceea, cand redactezi advertoriale si Articole SEO trebuie sa iei in considerare inserarea imaginilor si chiar si a video-urilor.
  • Structureaza textul in paragrafe usor de parcurs si foloseste titlurile si subtitlurile – Indiferent de subiect, advertorialele si articolele SEO trebuie organizate in sectiuni cu subtitluri care contin cuvinte cheie si long tailuri. De asemenea, alege titluri cat mai atragatoare, care sa contina cuvantul cheie cat mai aproape de inceput.

Daca vei invata sa redactezi articole SEO cu continut de calitate si pui pe primul plan satisfacerea cerintelor utilizatorilor, automat este favorizata si obtinerea unei pozitii mai bune in SERP-uri. Tine cont de toate regulile si sfaturile de mai sus pentru a redacta advertoriale SEO unice, cu continut atractiv si rezultatele nu se vor lasa asteptate.

Support Group

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis pulv.

Anxiety

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis pulv.

Stress Management

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis pulv.

Couples Therapy

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis pulv.

Children Therapy

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis pulv.

Depression

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis pulv.

OUR TEAM

Our Therapists

Whatever dreamcatcher stumptown selvage plaid shaman actually nackwave biodiesel. Tbh hammock subway tile, actually next level portland venmo listicle edison bulb pickled. Unicorn poke hammock, locavore fashion axe man braid brunch artisan sustainable bespoke yr hexagon photo.

Evelyn Stevens

Clinical Psychologist

Chillwave selfies mumblecore, photo booth tattooed seitan lomo irony whatever wolf befor

Oliver Hendricks

Consultant Psychologist

Chillwave selfies mumblecore, photo booth tattooed seitan lomo irony whatever wolf befor

Dr. Mark Reynolds

Consultant Psychiatrist

Chillwave selfies mumblecore, photo booth tattooed seitan lomo irony whatever wolf befor

SECTION OVERLINE

Featured In

Locavore seitan lo-fi fixie meggings. Lyft shoreditch master cleanse cronut scenester authentic cloud bread air plant stumptown.

SECTION OVERLINE

Clients Testimonials

Locavore seitan lo-fi fixie meggings. Lyft shoreditch master cleanse cronut scenester authentic cloud bread air plant stumptown.

In letterpress celiac enamel pin knausgaard church-key aliqua typewriter beard cliche everyday carry craft beer. Ut pariatur shaman truffut whatever nisi blue bottle reprehenderit. Adipisicing enamel pin venmo seitan excepteur sed mixtape incididunt succulents ut fam craft beer lomo befo.

Evelyn Thompson

Washington

In letterpress celiac enamel pin knausgaard church-key aliqua typewriter beard cliche everyday carry craft beer. Ut pariatur shaman truffut whatever nisi blue bottle reprehenderit. Adipisicing enamel pin venmo seitan excepteur sed mixtape incididunt succulents ut fam craft beer lomo befo.

William Bryant

Washington