Mai bine de 50% dintre consumatori incep procesul de cautare pe platforme precum Google sau Bing. Ajutandu-ti site-ul sa urce in primele pozitii in rezultatele cautarilor, sunt sanse mari de a-ti creste vizibilitatea si de a obtine mai multe vanzari.
De aceea, daca ai o afacere si un site de prezentare sau un magazin online, este crucial sa te ocupi de promovarea SEO, adica de optimizarea pentru motoarele de cautare.
Cu un marketing SEO solid vei fi clasat mai bine de motoarele de cautare si vei putea ajunge la utilizatorii interesati care cauta produse, servicii sau informatii din nisa ta de activitate. SEO este optimizarea pentru motoarele de cautare si, totodata, o combinatie a strategiilor necesare pentru a genera trafic organic catre site-ul tau.
Iata 10 lucruri pe care trebuie sa le stie orice incepator pentru a imbunatati clasamentul unui site in cautari.
Marketing-ul SEO merge mana in mana cu branding-ul
Cei care cred ca branding-ul este o parte separata a afacerii lor, fac o mare greseala. Identitatea vizuala si mesajul marcii ajuta motoarele de cautare sa stie cu ce se ocupa site-ul sau afacerea ta si pentru ce termeni de cautare este mai relevanta. Rolul promovarii SEO este de a valorifica brandul si de a-i asigura o pozitie cat mai buna in functie de factorii de care tin cont motoarele de cautare pentru indexare.
O marca puternica este esentiala pentru cresterea autoritatii si a reputatiei in mediul online, factori care vor duce la cresterea numarului de clicuri pe site-ul tau si imbunatatirea pozitiei in clasamentul create de motoare de cautare. Tehnicile de marketing SEO te ajuta sa obtii cat mai multe conversii, dar si sa intaresti imaginea de brand.
Studiul cuvintelor cheie este esetial pentru promovarea SEO
Folsirea cuvintelor cheie in continutul site-ului tau este o strategie esentiala de marketing SEO. Publicul tinta face interogari dupa aceste cuvinte si, pentru a ajunge la tine, trebuia sa te asiguri ca esti cat mai bine vazut si cotat de motoarele de cautare.
Pentru a gasi cuvintele cheie poti folosi instrumente online precum Google Ads Keyword Planner sau SEMrush Keyword Magic. Acestea te vor ajuta sa creezi o lista de cuvinte si expresii cheie cu volum mare de cautari si, preferabil, cu concurenta limitata.
Pentru a gasi cuvintele cheie poti folosi instrumente online precum Google Ads Keyword Planner sau SEMrush Keyword Magic. Acestea te vor ajuta sa creezi o lista de cuvinte si expresii cheie cu volum mare de cautari si, preferabil, cu concurenta limitata.
Pentru un marketing SEO eficient ai nevoie de continut de calitate
Utilizatorii care cauta ceva pe Google spera sa gaseasca cele mai bune răspunsuri cu cat mai putine click-uri. De aceea, motoarele de cautare acorda prioritate paginilor cu continut de calitate.
In marketing-ul SEO, indiferent daca este vorba despre textul unei pagini de produs, home page sau o postare pe blog, trebuie sa te asiguri ca oferi informatii interesante, valoroase, redactate cat mai clar si mai lizibil. Folosirea titlurilor de pagina si a anteturilor care includ cuvintele cheie este o strategie eficienta de marketing SEO. Acest lucru creste ratele de clic care sunt un indicator pentru a fi mai bine clasat de motoarele de cautare.
Atentie, insa, Google penalizeaza paginile web care folosesc in exces cuvintele cheie. In schimb, daca vei oferi text de calitate in care vei insera in mod creativ si natural cuvintele cheie, vei fi bine vazut.
Nu poti avea o promovare SEO eficienta fara continut vizual
Daca vei urma cele mai bune practici, continutul vizual te poate clasa mai bine. Un marketing SEO eficient trebuie sa includa inserarea imaginilor de calitate, unice si cu rezolutie cat mai mare, dar si a filmarilor video. Acestea te vor ajuta sa obtii rank-uri de pagina mai bune.
Asigura-te, insa, ca nu cresc timpul de incarcare a paginii. Dimensiunea fisierelor ar trebui sa fie sub 500 KB si sa aiba latimea intre 1.500 si 2.500 pixeli. De asemenea, pentru o promovare SEO eficienta, foloseste cuvintele cheie in numele fisierelor, textul alternativ si eticheta de titlu.
In promovarea SEO conteaza modul in care plasezi cuvintele cheie
Pentru un marketing SEO eficient si cresterea vizibilitatii marcii, trebuie sa plasezi cuvintele cheie in punctele cele mai relevante pentru motoarele de cautare. Acestea trebuie sa fie in titlul paginii si in meta descriere pentru a fi vazute si preluate in rezultatele returnate de motoarele de cautare. Adaugarea lor in aceste zone informeaza motoarele de cautare ca pagina este relevanta pentru un anumit tip de interogare.
De asemenea, cuvintele cheie trebuie utilizate in structura URL-ului a paginilor, dar si in meta etichete.
Nu poti face promovare SEO fara link-uri!
Crearea de link-uri creste autoritatea site-ului si este o strategie eficienta in marketingul SEO. Cand site-urile bine cotate sunt conectate la afacerea ta prin link-uri, Google intelege ca esti un brand de incredere si te va cota mai bine in cautari.
De aceea, obtinerea de backlink-uri sau link-uri de intrare (duc de pe alte site-uri catre site-ul tau) de la site-uri de inalta calitate este o strategie foarte des folosita de catre cei care se ocupa de promovarea SEO. Motoarele de cautare privesc acest lucru ca pe o recomandare sau sustinere din partea unui site de incredere si le vor spune utilizatorilor sa te viziteze. Pe masura ce creste numarul de backlink-uri, va creste si autoritatea site-ului tau.
Pe masura ce strangi link-uri de intrare, nu uita sa le creezi si pe cele de iesire, adica pe cele care duc de pe site-ul tau catre un alt site. Si acestea sunt eficiente pentru marketing SEO. Google intelege ca marca ta este mai relevanta pentru anumite cuvinte cheie pentru ca este legata de continutul altor site-uri valoroase.
Pe masura ce strangi link-uri de intrare, nu uita sa le creezi si pe cele de iesire, adica pe cele care duc de pe site-ul De asemeena, poti folosi link-uri interne care sa directioneze vizitatorii catre alte pagini de pe site-ul tau. Aceasta este o strategie prin care le spui motoarelor de cautare ca ai mai multe pagini importante, bine structurate
Invata sa faci promovare SEO pe retelele sociale
Marketingul SEO se refera la cresterea traficului organic catre site-ul tau, iar prezenta acestuia pe retelele sociale joaca un rol important. Motoarele de cautare cauta indicatorii sociali pentru a stabili relevanta site-ului tau. Acesti indicatori pot fi: prezenta paginilor de social media pentru afacerea ta, numarul de urmaritori de pe Instagram, numarul de conexiuni de pe LinkedIn, frecventa cu care sunt distribuite postarile tale de pe Facebook sau cu care este mentionata marca ta in tweet-uri.
Cu cat este mai buna prezenta ta pe retelele sociale si folosesti mai des tehnicile de promovare SEO cu atat este mai probabil ca vei fi mai sus clasat in rezultatele relevante pe care motoarele de cautare le returneaza.
Optimizarea SEO trebuie sa ofere experiente excelente vizitatorilor
Motoarele de cautare stiu ca utilizatorii cauta, pe langa informatii relevante, si experiente satisfacatoare. De aceea, in strategiile de marketing SEO nu trebuie sa omiti cresterea vitezei de incarcare a paginilor, designul responsive, reducerea ratei de respingere (bounce rate), cresterea ratei de click si a timpilor de ramanere pe o pagina.
Tinand cont de acesti factori, tehnicile de promovare SEO trebuie sa includa limitarea dimensiunii fisierelor si optimizarea site-ului pentru toate dispozitivele. De asemenea, te va ajuta un design atractiv. Daca paginile au culori, fonturi si mesaje consistente, vizitatorii vor avea experiente placute si vor ramane mai mult pe site-ul tau.
Marketingul SEO este mai puternic decat reclamele PPC
Publicitatea cu plata per click (PPC) este o alternativa la marketingul SEO care iti permite sa platesti pentru a ocupa primele pozitii in SERP-urile relevante (Search Engine Results Pages). Este o strategie de crestere a traficului intr-o perioada scurta de timp, dar, pentru ca este facila, nu inseamna ca este si cea mai buna optiune.
Utilizatorii sunt din ce in ce mai deranjati de reclamele PPC pe care le percep ca fiind agresive si cauta sa le evite. Aproape jumatate dintre consumatori nu fac click pe acestea, preferand rezultatele cautarilor organice.
Reclamele PPC sunt instrumente excelente pentru campaniile de marketing, dar, daca vrei sa cresti vizibilitatea marcii pe perioade lungi, promovarea SEO este mult mai puternica. Daca vei continua sa apari in primele pozitii in rezultatele cautarilor pe Google fara a cheltui pe fiecare click, ci folosind promovarea SEO, ai mai mult de castigat pentru ca iti cresti rentabilitatea investitiei si, smultan, si autoritatea marcii!
Marketingul SEO implica monitorizarea constanta a performantelor paginilor web
Motoarele de cautare actualizeaza continuu algoritmii folositi pentru a returna rezultate relevante consumatorilor. Acest lucru inseamna ca cei care se ocupa de promovarea SEO trebuie sa lucreze continuu pentru a mentine un site in primele pozitii. Ei trebuie sa urmareasca paginile, sa vada care functioneaza cel mai bine si care trebuie optimizate. Uneor,i trebuie modificat continutul pentru alte cuvinte cheie sau redactate paragrafe noi cu expresii si long tailuri noi.
Prin urmare, daca vrei sa mentii autoritatea marcii si pozitia in SERP-uri, trebuie sa te ocupi permanent de optimizarea SEO si sa monitorizezi constant performantele paginilor web.
Support Group
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis pulv.
Anxiety
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis pulv.
Stress Management
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis pulv.
Couples Therapy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis pulv.
Children Therapy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis pulv.
Depression
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis pulv.
OUR TEAM
Our Therapists
Whatever dreamcatcher stumptown selvage plaid shaman actually nackwave biodiesel. Tbh hammock subway tile, actually next level portland venmo listicle edison bulb pickled. Unicorn poke hammock, locavore fashion axe man braid brunch artisan sustainable bespoke yr hexagon photo.
Evelyn Stevens
Clinical Psychologist
Chillwave selfies mumblecore, photo booth tattooed seitan lomo irony whatever wolf befor
Oliver Hendricks
Consultant Psychologist
Chillwave selfies mumblecore, photo booth tattooed seitan lomo irony whatever wolf befor
Dr. Mark Reynolds
Consultant Psychiatrist
Chillwave selfies mumblecore, photo booth tattooed seitan lomo irony whatever wolf befor
SECTION OVERLINE
Featured In
Locavore seitan lo-fi fixie meggings. Lyft shoreditch master cleanse cronut scenester authentic cloud bread air plant stumptown.
SECTION OVERLINE
Clients Testimonials
Locavore seitan lo-fi fixie meggings. Lyft shoreditch master cleanse cronut scenester authentic cloud bread air plant stumptown.
In letterpress celiac enamel pin knausgaard church-key aliqua typewriter beard cliche everyday carry craft beer. Ut pariatur shaman truffut whatever nisi blue bottle reprehenderit. Adipisicing enamel pin venmo seitan excepteur sed mixtape incididunt succulents ut fam craft beer lomo befo.
Evelyn Thompson
Washington
In letterpress celiac enamel pin knausgaard church-key aliqua typewriter beard cliche everyday carry craft beer. Ut pariatur shaman truffut whatever nisi blue bottle reprehenderit. Adipisicing enamel pin venmo seitan excepteur sed mixtape incididunt succulents ut fam craft beer lomo befo.
William Bryant
Washington